Η online παραγγελία από τη MARELLE είναι εύκολη! Κατά την προβολή ενός προϊόντος, απλώς επιλέξτε το μέγεθος και την ποσότητα που χρειάζεστε και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στο «Προσθήκη στο καλάθι». Μπορείτε να ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι σας ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Το καλάθι μου» στην επάνω δεξιά γωνία κάθε σελίδας. Αφού ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών σας, μπορείτε είτε να συνεχίσετε τις αγορές σας είτε να συνεχίσετε την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Μόλις έχετε τα επιλεγμένα προϊόντα στο καλάθι σας, απλώς κάντε κλικ στο κουμπί «Ολοκλήρωση αγοράς». Στη συνέχεια, θα σας ζητηθούν τα στοιχεία αποστολής και να πραγματοποιήσετε την ολοκλήρωση αγοράς με PayPal, τραπεζική μεταφορά ή αντικαταβολή. Στη συνέχεια, επιλέξτε τη μέθοδο αποστολής που προτιμάτε και εισαγάγετε τυχόν εκπτωτικούς κωδικούς ή πιστωτικά κουπόνια που μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε. Τέλος, θα οδηγηθείτε να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας. Θα σταλεί ένα email επιβεβαίωσης στην εγγεγραμμένη διεύθυνση email που θα περιέχει τα περιεχόμενα της παραγγελίας σας.

Αφήστε να περάσουν έως και 2 ώρες για να ληφθεί το email επιβεβαίωσης στα εισερχόμενα της καταχωρημένης διεύθυνσης email σας. Συνιστούμε να ελέγξετε και τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας σας. Εάν δεν λάβετε ένα email επιβεβαίωσης εντός αυτού του χρονικού πλαισίου, απλώς στείλτε ένα email στην ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο [email protected]

Εάν εξακολουθεί να εμφανίζεται ένα μήνυμα σφάλματος κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς, τις περισσότερες φορές υπάρχει πρόβλημα με την πιστωτική κάρτα ή σφάλμα με τη διεύθυνση χρέωσης ή αποστολής που προσπαθείτε να χρησιμοποιήσετε. Για να διορθώσετε αυτό το σφάλμα, δοκιμάστε να μορφοποιήσετε εκ νέου τα ονόματα και τις διευθύνσεις στα στοιχεία χρέωσης ή αποστολής. Εάν το μήνυμα σφάλματος συνεχίσει να εμφανίζεται, στείλτε email στην ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο [email protected] με ένα στιγμιότυπο του σφάλματος καθώς και λεπτομέρειες του προγράμματος περιήγησης, του τηλεφώνου ή του υπολογιστή σας, ώστε η ομάδα τεχνικής μας να σας βοηθήσει ακόμα πιο γρήγορα.

Είναι δυνατή η αλλαγή της παραγγελίας σας μόνο εντός 4 ωρών από την τοποθέτησή της και εάν η παραγγελία δεν έχει διεκπεραιωθεί. Επεξεργαζόμαστε τις παραγγελίες πολύ γρήγορα, επομένως οι αλλαγές και οι ακυρώσεις δεν μπορούν πάντα να εκπληρωθούν. Πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας (εντός 4 ωρών) στο [email protected] αναφέροντας τα στοιχεία του αιτήματος αλλαγής/ακύρωσης που περιλαμβάνονται στο email. Αυτό θα ελαχιστοποιήσει την καθυστέρηση επεξεργασίας της παραγγελίας σας λόγω των αλλαγών που γίνονται.

Μπορείτε να ενημερώσετε τη διεύθυνση χρέωσής σας πραγματοποιώντας σύνδεση στο λογαριασμό σας και επιλέγοντας την καρτέλα «Ο λογαριασμός μου» στην επάνω δεξιά γωνία. Προχωρήστε στην καρτέλα «Λεπτομέρειες», όπου μπορείτε στη συνέχεια να ενημερώσετε μη αυτόματα τη διεύθυνση χρέωσής σας, όπως απαιτείται. Λάβετε υπόψη ότι η αλλαγή της διεύθυνσης χρέωσης ΔΕΝ ενημερώνει τη διεύθυνση αποστολής σας. Όλες οι αλλαγές διεύθυνσης αποστολής πρέπει να γίνουν εντός 4 ωρών από την υποβολή της παραγγελίας, στέλνοντας email στην ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο [email protected]. Αλλαγές στη διεύθυνση αποστολής σας μπορούν να γίνουν μόνο εάν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί.

Έχουμε έναν οδηγό μεγεθών που πρέπει να ακολουθήσετε, αλλά εάν έχετε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με ένα αντικείμενο που δεν αναφέρεται ήδη στην ενότητα "Λεπτομέρειες", επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών στο [email protected] και θα είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας παρέχουμε επιπλέον πληροφορίες για να κάνετε την αγορά σας πιο εύκολη.

Αυτό που μπορεί να βλέπετε είναι μια εξουσιοδότηση. Αυτή είναι μια κοινή τραπεζική πρακτική κατά το χειρισμό συναλλαγών με πιστωτική κάρτα, για να διασφαλιστεί επαρκής χρηματοδότηση και αυθεντικότητα λογαριασμού. Αυτή η εξουσιοδότηση θα διαγραφεί και θα δείτε μόνο μία χρέωση για την παραγγελία που έχετε υποβάλει. Λάβετε υπόψη ότι η τράπεζά σας ενδέχεται να χρειαστούν έως και 48 ώρες για την εκκαθάριση της εξουσιοδότησης. Εάν χρειάζεστε βοήθεια για να επιταχύνετε τη διαδικασία, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας για να σας βοηθήσει. Δυστυχώς, καθώς πρόκειται για τραπεζική διαδικασία, δεν μπορούμε να βοηθήσουμε με τις εκκαθαρίσεις εξουσιοδότησης. Εάν έχετε λάβει δύο μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης με δύο διαφορετικούς αριθμούς παραγγελίας, τότε φαίνεται ότι έχει υποβληθεί μια διπλότυπη παραγγελία. Παρακαλούμε στείλτε μας email στο [email protected] αμέσως σε αυτήν την περίπτωση, ώστε να ακυρώσουμε και να επιστρέψουμε τα χρήματα της διπλής παραγγελίας σας αμέσως.

Όλες οι παραγγελίες που έχουν ακυρωθεί πριν αποσταλούν θα επιστραφούν πλήρως στην πιστωτική σας κάρτα. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να ακυρώσουμε μια παραγγελία αφού έχει ήδη αποσταλεί. Η επιστροφή χρημάτων/αλλαγή γίνεται πάντα σύμφωνα με την Πολιτική επιστροφών μας.

Η δημιουργία λογαριασμού στη MARELLE σάς επιτρέπει να αγοράζετε προϊόντα, να διαχειρίζεστε το καλάθι αγορών σας, να δημιουργείτε τη λίστα επιθυμιών σας και να λαμβάνετε τα email μας! Τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της MARELLE σας ειδοποιούν για όλες τις πιο πρόσφατες αφίξεις μας, τις επερχόμενες εκπτώσεις και προσφορές και άλλες αποκλειστικές προσφορές. Για να διασφαλίσετε ότι δεν θα χάσετε νέες αφίξεις ή ειδικές εκπτώσεις, δημιουργήστε τον λογαριασμό σας ΕΔΩ.

Απλώς συνδεθείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε «Προβολή της κατάστασης της παραγγελίας μου». Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας και να δείτε πότε έχει αποσταλεί το δέμα σας.

Θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας που περιέχει τις πληροφορίες παρακολούθησης. Εάν δεν έχετε λάβει ένα email επιβεβαίωσης αποστολής, ελέγξτε τον φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας ή ανεπιθύμητης αλληλογραφίας, καθώς ενδέχεται να έχει ληφθεί εκεί. Σημειώστε επίσης ότι οι πληροφορίες παρακολούθησης αποστέλλονται μέσω email στις 3 μ.μ. την ημέρα αποστολής των παραγγελιών. Για παραγγελίες εσωτερικού, παρακαλούμε αφήστε μία έως δύο εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής για να φτάσει το δέμα σας. Για διεθνείς παραγγελίες, ανατρέξτε στη σελίδα αποστολής εδώ.

Οι ενημερώσεις παρακολούθησης είναι διαθέσιμες μόνο για ορισμένες χώρες. Αφήστε λίγο χρόνο για να διεκπεραιωθεί το δέμα σας μέσω του εθνικού τελωνειακού τμήματος, προτού περιμένετε να εμφανιστούν ενημερώσεις παρακολούθησης στον ιστότοπο της εθνικής ταχυδρομικής υπηρεσίας. Επικοινωνήστε με το τοπικό ταχυδρομείο για περισσότερες λεπτομέρειες εάν η παρακολούθηση δεν είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο στη χώρα προορισμού σας. Σημειώστε επίσης ότι οι καθυστερήσεις αποστολών λόγω Covid είναι απρόβλεπτες και δυστυχώς είναι έξω από τα χέρια μας, ωστόσο θα κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να σας βοηθήσουμε όσο μπορούμε.

Μπορείτε να πάτε στην κατηγορία ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ όπου παραγγέλνετε εξαντλημένα προϊόντα και τα ανεφοδιάζουμε μετά την παραγγελία σας.

Δεν υπάρχουν επιστροφές, ανταλλαγές ή επιστροφές χρημάτων σε είδη που βρίσκονται σε προσφορά. Όλα τα προϊόντα που βρίσκονται σε προσφορά πωλούνται μόνο ως τελική πώληση. Ανατρέξτε στην Πολιτική Επιστροφών στη σελίδα Εξυπηρέτησης Πελατών για περισσότερες λεπτομέρειες.

Δυστυχώς υπάρχει μόνο εκθεσιακός χώρος στη Θεσσαλονίκη, έτσι μόνο όσοι είστε στην πόλη μπορείτε να επισκεφτείτε τον εκθεσιακό μας χώρο αφού επικοινωνήσετε με e-mail / τηλέφωνο / άμεσο μήνυμα! Για τον υπόλοιπο κόσμο, βασιζόμαστε μόνο στο διαδίκτυο. Κάνουμε εύκολα τις αγορές από το σπίτι σας και παραδίδουμε απευθείας στην πόρτα σας με το πάτημα ενός κουμπιού.

Σίγουρα μπορείς! Όλα τα είδη με πλήρη τιμή που ισχύουν για Επιστροφές σύμφωνα με την Πολιτική Επιστροφών μας μπορούν να επιστραφούν μέσω ταχυδρομείου. Μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε προϊόντα σε πλήρη τιμή για εναλλακτικό μέγεθος, εάν το στυλ και το μέγεθος είναι διαθέσιμα στο κατάστημα εκείνη τη στιγμή.

Η MARELLE σχεδιάστηκε και δημιουργήθηκε στην ΕΛΛΑΔΑ με τη δική μας ομάδα σχεδιασμού, παραγωγής και ελληνικών υφασμάτων. Συνεργαζόμαστε στενά με τα εργοστάσιά μας για να διασφαλίσουμε ότι σας προσφέρουμε την καλύτερη ποιότητα για τις καλύτερες τιμές.